Η MEIΩΣH κατά 8,6% των νέων παραγγελιών προς τη βιομηχανία από την εγχώρια αγορά και η αύξηση κατά 52,9% από την εξωτερική αγορά τον Φεβρουάριο εφέτος σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010 επιβεβαιώνουν τη στροφή των βιομηχανικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό, προκειμένου να αντισταθμίσουν τις απώλειες από την ύφεση της ελληνικής οικονομίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, ο Γενικός Δείκτης Νέων Παραγγελιών στη Βιομηχανία (σύνολο εγχώριας και εξωτερικής αγοράς) σημείωσε αύξηση 16,8% τον Φεβρουάριο εφέτος σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010, έναντι μείωσης 6,1% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση του έτους 2010 προς το 2009.
Με βάση τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, ο μέσος Γενικός Δείκτης του δωδεκάμηνου Μαρτίου 2010 - Φεβρουαρίου 2011, σε σύγκριση με τον ίδιο Δείκτη του δωδεκάμηνου Μαρτίου 2009 - Φεβρουαρίου 2010 παρουσίασε αύξηση κατά 6,7%, έναντι μείωσης 24,2% που σημειώθηκε από τη σύγκριση των αντίστοιχων προηγούμενων δωδεκαμήνων.
Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Νέων Παραγγελιών στη Βιομηχανία κατά 16,8% τον μήνα Φεβρουάριο 2011 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2010 οφείλεται στις μεταβολές των δεικτών των επιμέρους αγορών ως εξής:
α. Στη μείωση του Δείκτη Νέων Παραγγελιών Εγχώριας Αγοράς κατά 8,6%.
β. Στην αύξηση του Δείκτη Νέων Παραγγελιών Εξωτερικής Αγοράς κατά 52,9%.
Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Νέων Παραγγελιών Εξωτερικής Αγοράς κατά 52,9% τον μήνα Φεβρουάριο 2011 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2010 οφείλεται στις μεταβολές των δεικτών των επιμέρους αγορών ως εξής:
α. Στην αύξηση του Δείκτη Νέων Παραγγελιών Εξωτερικής Αγοράς ευρωζώνης κατά 79,8%.
β. Στην αύξηση του Δείκτη Νέων Παραγγελιών Εξωτερικής Αγοράς εκτός ευρωζώνης κατά 28,8%.
Με βάση τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, ο μέσος Γενικός Δείκτης του δωδεκάμηνου Μαρτίου 2010 - Φεβρουαρίου 2011, σε σύγκριση με τον ίδιο Δείκτη του δωδεκάμηνου Μαρτίου 2009 - Φεβρουαρίου 2010 παρουσίασε αύξηση κατά 6,7%, έναντι μείωσης 24,2% που σημειώθηκε από τη σύγκριση των αντίστοιχων προηγούμενων δωδεκαμήνων.
Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Νέων Παραγγελιών στη Βιομηχανία κατά 16,8% τον μήνα Φεβρουάριο 2011 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2010 οφείλεται στις μεταβολές των δεικτών των επιμέρους αγορών ως εξής:
α. Στη μείωση του Δείκτη Νέων Παραγγελιών Εγχώριας Αγοράς κατά 8,6%.
β. Στην αύξηση του Δείκτη Νέων Παραγγελιών Εξωτερικής Αγοράς κατά 52,9%.
Η αύξηση του Γενικού Δείκτη Νέων Παραγγελιών Εξωτερικής Αγοράς κατά 52,9% τον μήνα Φεβρουάριο 2011 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Φεβρουαρίου 2010 οφείλεται στις μεταβολές των δεικτών των επιμέρους αγορών ως εξής:
α. Στην αύξηση του Δείκτη Νέων Παραγγελιών Εξωτερικής Αγοράς ευρωζώνης κατά 79,8%.
β. Στην αύξηση του Δείκτη Νέων Παραγγελιών Εξωτερικής Αγοράς εκτός ευρωζώνης κατά 28,8%.