Από το Λονδίνο όπου βρίσκεται, ο υφυπουργός Ανάπτυξης, αρμόδιος για τη Ναυτιλία, Αδ. Γεωργιάδης, ξεκαθάρισε, πως δεν προτίθεται να φύγει από το κτίριο στην Ακτή Βασιλειάδη και να μετακομίσει σε κτίριο της οδού Γρ. Λαμπράκη, όπως αποφάσισαν ερήμην του οι υπουργοί Προστασίας του Πολίτη και Ανάπτυξης.
Μιλώντας στο «Βήμα», ο κ. Γεωργιάδης υπενθύμισε στους κ.κ. Παπουτσή και Χρυσοχοΐδη, ότι συναντήθηκε με Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι του ζήτησαν την επανασύσταση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
«Όσο δεν δημιουργείται αυτόνομο υπουργείο Εμπορικής ναυτιλίας δεν πρόκειται να υψώνουν ελληνική σημαία στα πλοία τους, μου είπαν οι εφοπλιστές», είπε χαρακτηριστικά.Μιλώντας στο «Βήμα», ο κ. Γεωργιάδης υπενθύμισε στους κ.κ. Παπουτσή και Χρυσοχοΐδη, ότι συναντήθηκε με Έλληνες εφοπλιστές, οι οποίοι του ζήτησαν την επανασύσταση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας.
Οι δύο υπουργοί συμφώνησαν χθες Δευτέρα, όλες οι υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης που σχετίζονται με τη Ναυτιλία, να μεταφερθούν σε δύο παλιά κτίρια του πρώην ΥΕΝ στο κέντρο του Πειραιά.
Σχολιάζοντας την απόφασή τους, ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι η μεταφορά στην Ακτή Βασιλειάδη ελήφθη για να μειωθεί το κόστος λειτουργίας και να δουλεύεουν οι εργαζόμενοι σε ανθρώπινες συνθήκες, ενώ χρειάστηκαν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.
«Ποιος θα πληρώσει πάλι σε καιρό κρίσης;», διερωτήθηκε.
Σημειώνεται, πως ο υφυπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, έχει θέσει ως προτεραιότητα για την μείωση του λειτουργικού κόστους από τα ενοίκια, τη συνένωση των υπηρεσιών του υπουργείου.
Σχολιάζοντας την απόφασή τους, ο κ. Γεωργιάδης είπε ότι η μεταφορά στην Ακτή Βασιλειάδη ελήφθη για να μειωθεί το κόστος λειτουργίας και να δουλεύεουν οι εργαζόμενοι σε ανθρώπινες συνθήκες, ενώ χρειάστηκαν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.
«Ποιος θα πληρώσει πάλι σε καιρό κρίσης;», διερωτήθηκε.
Σημειώνεται, πως ο υφυπουργός Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας, έχει θέσει ως προτεραιότητα για την μείωση του λειτουργικού κόστους από τα ενοίκια, τη συνένωση των υπηρεσιών του υπουργείου.