Η δυσλεξία δεν είναι αρρώστια



Τουλάχιστον ένα παιδί σε κάθε τάξη αντιμετωπίζει πρόβλημα δυσλεξίας, η έγκαιρη διάγνωση είναι καθοριστική, και η  ενθάρρυνση σημαντική! Το πρωταρχικό βήμα των γωνιών είναι να κάνουν γρήγορα μια έγκυρη διάγνωση του προβλήματος του παιδιού τους.τα χαρακτηριστικά ενός δυσλεκτικού παιδιού είναι η αδυναμία στην ακουστική και οπτική διαφοροποίηση, γιατί νοσεί το φωνολογικό σύστημα της γλώσσας και δεν δύναται να αποδικοποιήσει το λόγο. Ένας δυσλεξικός  κουράζεται πιο εύκολα από ένα 'κανονικό' άτομο, μπορεί να διαβάζει ένα κείμενο αλλά να μην καταλάβει το νόημα, η εκμάθηση ξένων γλωσσών είναι πρόβλημα, μπορεί να παράλειψη μια λέξη η να τη γράψει δυο φορές, υποφέρει από συχνή αβεβαιότητα, έχει χαμηλή αυτοεκτίμηση
και αυτοπεποίθηση, δεν μπορεί να κρατήσει καλές σημειώσεις γιατί δεν μπορεί να γράφει και να ακούει ταυτόχρονα, εργάζεται αργά εξαιτίας των δυσκολιών του και γι'αυτό τον πιέζει πάντα ο χρόνος. Ειδικοί του υπουργείου έχουν μεν επιδείξει προθυμία να κάνουν το καλύτερο, και έχουν γίνει αρκετά σε αυτόν τον τομέα, αλλά δυστυχώς δεν είναι αρκετά.