Σε συνδικαλιστές των ναυπηγείων Σκαραμαγκά κατέληξε μεγάλο μέρος από τις προμήθειες με τα υποβρύχια

Σε συνδικαλιστές των ναυπηγείων Σκαραμαγκά φέρεται να κατέληξε μεγάλο μέρος από τις «αμαρτωλές» προμήθειες της υπόθεσης με τα υποβρύχια, σύμφωνα με νέα έγγραφα που παρουσιάζει η Real News. Όπως αναφέρει η εφημερίδα, η κατάθεση του αντιπροσώπου της κοινοπραξίας HDW/Ferostaal Μιχαήλ Ματαντού στην Εισαγγελία Μονάχου συνδέει άμεσα τον πρώην διοικητή των Ναυπηγείων Σωτήρη Εμμανουήλ, (επί υπουργίας Άκη Τσοχατζόπουλου) με την υπεράκτια εταιρεία Inveco, που έχει ήδη εμφανίσει να δέχεται αμοιβές από τη γερμανική εταιρεία. «Τουλάχιστον ένα μέρος των πληρωμών πήγαινε σε συνδικαλιστές, που έπρεπε να ικανοποιηθούν ώστε να προχωρήσει η πώληση του Σκαραμαγκά στους Γερμανούς», κατέθεσε ο πρώην διευθυντής της Ferostaal Χανς Μόλενμπεκ. «Ο Εμμανουήλ ήταν η Inveco» τόνισε στις γερμανικές αρχές
ο κ. Ματαντός προσθέτοντας ότι, η Inveco εμπλέκεται σε αμοιβή 17.000.000 από τη HDW. Σύμφωνα με την εφημερίδα, οι καταθέσεις ρίχνουν φως στην υπόθεση πώλησης των ναυπηγείων Σκαραμαγκά στη Γερμανική εταιρεία, μόλις έναν χρόνο μετά το κλείσιμο της συμφωνία αγοράς των υποβρυχίων.
Και άλλες υπεράκτιες
Η έρευνα των Γερμανών εισαγγελέων έχει ανιχνεύσει σύνδεση μεταξύ συνδικαλιστών του Σκαραμαγκά και της Rangiroa Holdings μια από τις εταιρίες που αναφέρονται στη λίστα με τις συνολικές μίζες των 55.000.000 ευρώ που έχει δημοσιευθεί στο Der Spiegel. Η υπεράκτια εταιρεία εμφανίζεται να έχει λάβει, σύμφωνα με τη λίστα, συνολικά 4.470.000 ευρώ.
Άλλες δυο εταιρείες η Asian&Middle Eastern Engineering και η Wilberforce Investnments πιστεύεται πως σχετίζονται με μέλη της «Ομάδας Α» την οποία μάρτυρες της Εισαγγελίας Μονάχου υποδεικνύουν ως την ομάδα των ανθρώπων που έδινε μίζες σε Έλληνες πολιτικούς και στρατιωτικούς.