Σιγή επικρατεί μέχρι στιγμής σχετικά με τις εξελίξεις για το μέλλον του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, όπως και με το ζήτημα της «αποκρατικοποίησης» των περιφερειακών αεροδρομίων. Το αρχικό σχέδιο προέβλεπε την επέκταση της σύμβασης παραχώρησης με την «Hochtief» για την περίοδο 2026-2046, όμως προβλήματα «ρευστότητας» που προέκυψαν για την πολυεθνική εταιρεία, αλλά και επικείμενης αλλαγής του ιδιοκτησιακού της καθεστώτος φαίνεται να «πάγωσαν» τα αρχικά σχέδια.
Πληροφορίες που είχαν διαρρεύσει το προηγούμενο διάστημα ανέφεραν ότι το «Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου» (ΤΑΙΠΕΔ) σχεδίαζε να εξαγοράσει την υφιστάμενη σύμβαση από την «Hochtief Airport» - θυγατρική εταιρεία της μητρικής που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην αξιοποίηση αεροδρομίων ανά τον κόσμο - με σκοπό την ανεύρεση νέου επενδυτή.
Αρκετά ονόματα και σενάρια έχουν εμφανιστεί τον τελευταίο καιρό (όπως το ότι υπάρχει ενδιαφέρον ακόμη και για εξαγορές «πακέτο», σε συνδυασμό με κάποια περιφερειακά αεροδρόμια που επίσης έχουν «βγει στο σφυρί»), όμως όλα φαίνεται να «σκοντάφτουν» στην αναμονή που τηρούν οι ενδιαφερόμενοι μέχρι να εφαρμοστεί μέχρι τέλους το σχέδιο κυβέρνησης - τρόικας για την ελληνική οικονομία συνολικά.
Να φτάσει δηλαδή το σύνολο των εγχώριων αξιών στον «πάτο», ώστε ό,τι πάρουν να το πάρουν «κοψοχρονιά». Αυτό είναι που ονομάζουν «θετικό επενδυτικό κλίμα» και που αφορά βεβαίως και τους μελλοντικούς ντόπιους ή ξένους ιδιοκτήτες των κρατικών αεροδρομίων.
Πληροφορίες που είχαν διαρρεύσει το προηγούμενο διάστημα ανέφεραν ότι το «Ταμείο Αξιοποίησης της Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου» (ΤΑΙΠΕΔ) σχεδίαζε να εξαγοράσει την υφιστάμενη σύμβαση από την «Hochtief Airport» - θυγατρική εταιρεία της μητρικής που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην αξιοποίηση αεροδρομίων ανά τον κόσμο - με σκοπό την ανεύρεση νέου επενδυτή.
Αρκετά ονόματα και σενάρια έχουν εμφανιστεί τον τελευταίο καιρό (όπως το ότι υπάρχει ενδιαφέρον ακόμη και για εξαγορές «πακέτο», σε συνδυασμό με κάποια περιφερειακά αεροδρόμια που επίσης έχουν «βγει στο σφυρί»), όμως όλα φαίνεται να «σκοντάφτουν» στην αναμονή που τηρούν οι ενδιαφερόμενοι μέχρι να εφαρμοστεί μέχρι τέλους το σχέδιο κυβέρνησης - τρόικας για την ελληνική οικονομία συνολικά.
Να φτάσει δηλαδή το σύνολο των εγχώριων αξιών στον «πάτο», ώστε ό,τι πάρουν να το πάρουν «κοψοχρονιά». Αυτό είναι που ονομάζουν «θετικό επενδυτικό κλίμα» και που αφορά βεβαίως και τους μελλοντικούς ντόπιους ή ξένους ιδιοκτήτες των κρατικών αεροδρομίων.